V hotelu nuda prostě nemá šanci

13. července 2013 v 12:53 | Septima Severa |  ► Daily Telegraph (aktuálně)
Ze všeho nejdřív... Follow my blog with Bloglovin'.

Psala jsem už minule, jak je to se mnou a s prací. To, že momentálně kotvím leda tak na hotelové recepci, jste si tedy již dávno mohli přečíst.
Kdo říká, že je v práci nuda, má pravdu. A zároveň nemá.
Dala jsem vám stručný přehled hostů, respektive těch "nej" zážitků s hosty. A psala jsem dokonce i o mentálně jaksi mimo tabulky pobývajícím Němci, panu F. Víte, on ten pan F. zase všemu nasadil korunu.
Už roky do apartmánu pravidelně jezdí německý zástupce firmy, co si v překladu říká Housenka. Říkejme mu pan K. Ten se tu už chová jako doma. Naštěstí je příjemný, tudíž v tom nevidím problém a není tedy důvod mu to netolerovat. Jenže včera ráno potřeboval odjet ve tři čtvrtě na sedm na letiště. A tak si šel přeparkovat to půjčené žihadlo a nechal při tom otevřené vchodové dveře dokořán. Žádný problém.
Jenže pan F. pak nepřišel na snídani a volala nám dokonce i policie.

Ukázalo se totiž, že bláznivý pan F. vzal nohy na ramena a spolu s klíčem od pokoje dorazil až na místní policejní služebnu, stěžuje si, že po něm chceme strašné peníze a že ho necháváme zavřeného na posteli. Že si prý nemůže ani zavolat a tak. No, je to host a v hotelu se většinou bydlí za poplatek. Zase totiž nezaplatil za poslední týden, a tak mu bylo důrazně řečeno, že pokud neuhradí dlužnou částku, musí se vystěhovat. Co se týče toho volání, nebyl problém na recepci ho přepojit kamkoliv (nemluvě o tom, že se dá volat přímo z pokoje, ačkoliv to trošku blbne potom, co jsme zrušili třetí linku; ale řekněte to někomu, u koho hrozí, že by volal nonstop a pak schválně nezaplatil účet). Navíc má hotel pokrytí wi-fi a on má notebook i Skype! A to že odpoledne prospí na pokoji a pak ve čtvrt na pět ráno krade ze snídárny ovoce, za to fakt nemůžeme.
Odjížděla jsem z práce po čtvrté odpoledne a pan F. se stále ještě neukázal. Třeba si ho tam nechali… Ne, to by bylo asi hnusné. Víte, nechceme dělat divadlo pro sousedy, a tak přece nebudeme volat doktory ani policisty. No a třeba to na služebně vyřešili za nás a konečně zavolali na ambasádu. Koneckonců, je to jejich práce, řešit problémy svých státních příslušníků.

Je to vážně blázen, ten pan F. Když přišel v deset večer, že chce kávu, zeptal se ho otec, jestli na kávu není náhodou trochu pozdě. No tak že prý ne, že celé odpoledne prospal…
A po nocích pak chodí po baráku, vytahuje klíče ze zámků a schovává je pod role toaletního papíru v té části domu, kam hosté přístup prostě nemají. A protože je přes noc vchod zamčený, když jsou všichni hosté na pokojích, nemůže ani chodit ven kouřit. Nedávno přišla uklízečka s tím, že pan F. kouří na pokoji. Na pokoji, kde je nad každými dveřmi přimontovaný zákaz kouření.
Někteří hosté jsou vážně na zabití.

Navíc včera odpoledne přijelo pět hostů od slovenské firmy, co má co dočinění s prací na železnicích. Jsme hotel "bed and breakfast" - takže si objednali na každý den večeře. Úžasné. No co, musí se spokojit jen s minutkami, žádný "gulášek se šesti". Na to nemáme vybavenou kuchyňku. Samozřejmě to bude speciální položka do faktury.
Plus ta basa piv, kterou vychlastají.

snad jediný problém je, že musíte pořád jezdit nakoupit. Ať už je to pečivo na snídaně, anebo doplnění barové ledničky, poněvadž prodáváme energy drinky, Mattonni, Coca Colu, pivo a víno. S tím vínem je to trochu ošemetné, poněvadž to nerozléváme, a tak si zájemci musí koupit celou lahev. Za čtyři sta, nehledě na značku. Kdybyste viděli, jak se na jaře tvářila ta skupinka německých důchodců, když doplácela dvanáct set za víno, co stihli vyzunknout před spaním na terase…
K nezaplacení.
Jen jsem musela trochu zápolit se špuntem. Nesnáším tu vývrtku, kterou tam máme. Je naprosto k ničemu.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.